close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם יש הבדל בין חברת בדק בית במרכז לבין חברות באזורים אחרים?

מערכת שורשיח חשוון, תשפב24/10/2021

אין ספק שכאשר אנו פונים אל חברת בדק בית במרכז אנו צריכים לחשוב על העלות של הפניה...

תגיות:
צילום: freepik
מדינת ישראל היא מדינה קטנה בטח ביחס למדינות אחרות בעולם כמו רוסיה, ארצות הברית או קנדה. ובכל זאת על אף שישראל היא מדינה קטנה יש בה הבדלים מהותיים בין האזורים השונים בארץ. כך אפשר לראות במרכז הארץ אזור שונה משאר האזורים במדינה.
מדוע? מכיוון שבמרכז יש את מרב הפעילות הכלכלית וזה אומר כי המחירים במרכז עקב התחרות הזאת זולים יותר ופעמים רבות נותני השירות הם מקצועיים יותר. לכן אם אתם רוצים לבחור חברת בדק בית
צילום: freepik
במרכז
כדאי לכם לעשות זאת מכיוון שפעמים רבות חברה במרכז תהיה יותר זולה ויותר איכותית מאשר חברות באזורים אחרים בישראל. חברה שפועלת במרכז גם תוכל להגיע אליכם בקלות לדרום או לצפון או לאזור ירושלים ולכן לא משנה היכן אתם גרים כדאי לכם לפנות אל חברה במרכז.

האם העלות של בדיקת בית צריכה להטריד אותי?
אין ספק שכאשר אנו פונים אל חברת בדק בית במרכז אנו צריכים לחשוב על העלות של הפניה. אם כן נקדים ונאמר כי העלות של בדק בית ביחס לקניית בית היא מאוד נמוכה ולא צריכה להטריד אותנו יתר על המידה.

אך שימו לב למעשה בדק הבית חוסך לכם כסף והרבה וזאת מכיוון שהוא מאתר בעיות אשר אם לא היו מאתרם היו עולות עשרות ומאות אלפי שקלים לתיקון. לכן מבחינה כספית אין בכלל ספק כי הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל חברת בדק אשר תבצע בדיקה מקיפה לדירה שאתם רוצים לקנות.

האם כדאי לבצע בדיקת בית בזמן בנייה?
עולה השאלה האם כדאי לנו לפנות אל חברת בדק בית במרכז בעת בניית הבית? אם כן זה יכול להיות צעד מאוד חכם מכיוון שכך המהנדס של החברה יאתר את הליקויים עוד בבניה וכך התיקון שלהם יהיה הרבה יותר זול ומהיר מאשר ליקויים שיתגלו רק לאחר הבנייה.

שימו לב עליכם לדעת כי הקבלן שבונה לכם את הבית לא יכול לאתר את הליקויים הללו ורק חברה שמבצעת בדיקות ומתמחה בכך יכולה לאתר את הליקויים הללו מבעוד מועד. לכן הכלל שצריך להקשיב לו הוא שאם אתם בונים בית כדאי לכם לבצע בדיקה ולא לחכות לרגע האחרון כאשר הבית כבר בנוי לתלפיות.

מה כוללת בדיקת בית?
כמובן שאם אתם מבצעים בדק בית במרכז אתם חייבים לדעת מה זה כולל. אם כן בדק בית כולל לרוב בדיקת רטיבות, בדיקת איטום, איתור גז ראדון, בדיקת חשמל ועוד בדיקות לפי בקשת הלקוח. מהאוסף הרב של הבדיקות אפשר להבין כי לא כל מהנדס או קבלן יכולים לבצע את הבדיקה וכי עליכם לפנות אך ורק אל מהנדס המומחה בבדיקות בתים בשביל בדיקה מוצלחת ואיכותית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה